woensdag 19 december 2007

Woensdag 19 December 2007

Nog 1 nachtje slapen en dan vliegen we met z'n 3-tjes terug naar Nederland om daar kerst en oud-nieuw te vieren. Bo en ik hebben er enorm veel zin in, Harrie wat minder ivm het weer maar als hij er eenmaal is geniet hij ook hoor.
Nog de laatste puntjes op i zetten en dan zijn we er klaar voor.
Dinsdag 11 decmber had Bo zijn laatste paardrijles en die donderdag erop was er "ponykamp" waar hij samen met zijn vriendjes Tom en Maarten naar toe ging. Ik kon hem om 900uur brengen en om 1100uur weer ophalen. Stelde wat tijd betreft niet zoveel voor maar Bo heeft genoten. Ze hebben spelletjes gedaan op het paard, er waren snacks en er werd afgesloten met een echte schatzoek- tocht op het paard op zoek naar de kerstcadeaus. Helemaal geweldig dus. In de tussentijd heb ik mijn tijd bij Nienke thuis uitgezeten en je raadt het al aan de koffie!
Ook deze week mijn laatste pianoles gehad wat langzamerhand ietsjes beter gaat. Ik vind het links -rechts coordinatie erg moeilijk, moet ik met mijn rechterhand noten spelen maar tergelijk ook met links. Dat gaat nog niet even gemakkelijk maar we blijven het proberen. Kan helaas niet oefenen in Nederland dus straks nog maar even wat oefenen.
Deze week nog bij Annemiek geweest, baby Boudewijn in bad doen. Heerlijk he zo'n ventje en dan hoop ik altijd maar weer dat ons 2e wondertje snel komt. Voor diegene die niet op de hoogte zijn. Dit jaar zal er dus niets meer van komen aangezien hier alles gesloten is. Hopelijk brengt 2008 ons waar we op hopen. De moeilijkheid is dat er niet veel kindjes zijn zoals Bo en als er dan een is past het beter in een coloured gezin. Zo matchen ze hier in Zuid-Afrika. Aan een kant begrijpelijk maar soms wel even moeilijk maar goed. Harrie zegt altijd, de hoofdprijs hebben we al, en dat is natuurlijk meer dan waar. En we hebben het goed met z'n 3-en dus we wachten maar geduldig af.
Vrijdag ben ik samen met Anita en de kinderen ( 6 in totaal) naar het circus geweest. Dit circus staat er elk jaar en de dame achte de kassa, is ook diegene met het leeuwennummer, de paardenact en de hondenact. De man met de suikerspinnen is de domteur, clown enz. Altijd lachen. De kinderen vinden het geweldig, en wij uiteindelijk ook. Ze hebben wel veel acts met dieren, zoals leeuwen. tijgers olifanten enz. Ach een leuk uitje tijdens de vakantie.
Zaterdag, zondag en maandag (is hier een vrije dag) lekker gerelaxed. Wezen lunchen en golfen met Harrie en Bo en maandag kwamen er vrienden om te braaien. Was erg gezellig en ik geloof dat intussen iedereen weer weg is, al dan niet op vakantie of naar Nederland. Gisteren en vandaag nog wat kertsinkopen gedaan en morgen de katten wegbrengen, koffer inpakken en dan kunnen we weg.
Nederland here we come!

Geen opmerkingen: