dinsdag 11 september 2007

Dinsdag 11 september 2007

Alweer 6 jaar geleden dat een verschrikkelijke ramp Amerika trof. Waarschijnlijk weet iedereen nog waar hij/zij was toen dit gebeurde. Wij zaten in de middle of nowhere in Brazilie en zagen de beelden op een klein zwart/wit tv-tje. Rillingen lopen nog over mijn rug....
De school is weer begonnen en Bo mocht afgelopen dinsdag weer naar school. Hij had er enorm zin in want zijn vriendjes Mangoliso en Tsego had hij al die tijd niet gezien. Hij werd dan ook met een brede lach ontvangen door deze mannen en mama kon met de staart tussen de benen weer naar huis. Geen aandacht meer voor mij. Ik ben weer naar de Riversands geweest om te helpen en heb een enorme envelop gekregen van Millie met alle wensen van de kinderen erin. Ik ga deze ordenen(720) zodat ze allemaal op het kerstfeest 27Nov as. een cadeautje krijgen naar keuze. Wel een uitzoekwerk maar enorm leuk om te doen en wat de kinderen wensen....blikje echte cola, chocolade enz. Kan Bo een voorbeeld aan nemen die alleen maar BMW's en Hummers wil...
's Middags weer paardrijles maar nu met Maarten want Tom zit nog steeds in Nederland. Weer met golfles begonnen en ik voel mijn enkel nog iets maar mag geen naam meer hebben. Harrie loopt inmiddels ook weer en rijdt weer auto. Nu nog alleen ingesteld worden op de bloedverdunners en dan is het alsof er niets is gebeurd.
Deze week was er ook weer de maandelijkse koffieochtend voor de Ned/Belgische dames. Deze keer was Margot aan de beurt en het was een grote opkomst en enorm gezellig. Ook zijn Harrie en ik ( eigenlijk Harrie) begonnen met de vijver dicht te gooien en daar een cactus tuin van te maken. De vijver lekte wel erg vaak waardoor onze wijnkelder elke keer blank stond. Na 3 reparaties waren we het zat en het resultaat mag er wezen.
Vrijdag mocht Bo verkleed naar school om de lente te vieren. Alle kinderen gingen verkleed en de mama's maakten wat lekkers. Ook konden we een plantje kopen die dan geplant wordt zodat de hele school er weer fris uitziet. Bo was helemaal trots dat hij een lente tijger was en hij straalde. Helemaal toen er kindjes uit de lagere groepen bang van hem werden.
Ik heb mijzelf ook verwend deze week met een pedicure en kappers bezoek. Ach je moet wat doen toch hahaha.
Zondag was de verjaardag van Laurens-Jan en mijn vriendinnetjes Romee en Britt in Nederland. Maarten(het broertje van Laurens-Jan) kwam bij ons spelen zodat Laurens-Jan rustig maar de laserquest kon. Om 1500uur begon het feest bij hem thuis en dat was weer erg gezellig.
Nieuwe week is gestart. Nog 2 weken en dan komen mijn oma en zusje, enorm veel zin in.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Do, ben weer helemaal op de hoogte al voordat we weer thuis zijn na het lezen van je blog. Vrijdag zijn we weer terug in het land. Ook hier weer ziekenhuizen en dokters gezien, incl MRSA isolatie. Je hoort het wel

lfs nien