woensdag 5 september 2007

Woensdag 5 september 2007

Zo weer wat nieuws van de family prak. Harrie heeft inderdaad een trombosebeen en zou moeten worden opgenomen om ingesteld te worden op bloedverdunners. Hij zou starten met 2 keer daags een injectie met heparine en 's avonds tabletten slikken. Harrie vond dit geen reden genoeg om te moeten blijven en heeft voorgesteld dat zijn lieftallige vrouw verpleegkundige is en ook deze injecties kan geven. Dit vond de arts ok dus ik heb hem di-wo en donderdag geprikt. Vrijdag moest hij weer terugkomen om bloed te prikken en nog steeds was het bloed te dik. Dus over het weekend hem geinjecteerd en eindelijk op maandagmorgen was zijn bloed dun genoeg om niet meer geinjecteerd te hoeven worden. Hopelijk is het vandaag weer goed maar dat lezen jullie volgende week wel weer.
De laatse week van de vakantie van Bo was ingegaan. Sporten en golfen heb ik deze week maar niet gedaan alhoewel ik weer prima kan lopen. Een beetje gevoelig maar het mag geen naam hebben.
De riversands moesten het deze week ook zonder mijn hulp doen want ik moest voor controle naar de oncoloog. Heb nu 8 weken geen epo meer gespoten dus kijken of ik zelf weer rode bloedcellen aanmaak. Voel me wel prima dus wie weet. En ja hoor Hb was keurig, dus waarschijnlijk heeft mijn beenmerg dit ook weer opgepakt. Ook de bloedplaatjes waren gestegen van 29 naar 53. Nog steeds veel te laag maar als mijn beenmerg dat nog herstelt dan ben ik weer "normaal" Maar zoals een wijze professor in Nederland al zei, geduld is een schone zaak dus wie weet over 2 jaar...
Woensdag met Monique en Bo naar de dierentuin geweest. Ik moest het restaurant in de dierentuin checken voor mijn werk als mystery guest. Heerlijk gegeten maar de service was niet top, dus daar een rapport over geschreven. Bo vond de dierentuin natuurlijk geweldig maar je kunt daar golfkarren huren om rond te rijden en dat was natuurlijk het allerleukste.
Zaterdag kwamen de beide Eline's met aanhang , Jan en Liesbeth braaien. Dat blijft toch onwijs gezellig. Uurtje of 3 afgesproken, kinderen spelen allemaal met elkaar en wij genieten ook van de lekkere wijn en hapjes, mag van mij elk weekend wel.
Zondag werden we uitgenodigd door de fam. van Brouwershaven en daar is het altijd gezellig. Zij hebben 3 grote jongens tussen de 13 en 17 en Bo vindt het daar geweldig. Ze zijn alledrie goed in sport dus regelmatig zien we de jongens op de golfbaan voorbij komen. De week is weer omgevlogen. Bo mag dinsdag weer naar school en hij kan ook niet wachten om zijn vriendjes te zien.

1 opmerking:

hans-martha zei

Hallo Harrie... dit is Jan..

Je maakt nogal wat mee neef.
Nog veel plezier en de beste wemsen voor allen.

groetjes uit Venlo