maandag 13 augustus 2007

Maandag 13 augustus 2007

Daar zijn we weer. Heerlijke week achter de rug. Bo heeft zijn eerste week vrij erop zitten en hij heeft nog niet om school gevraagd dus die houden we voorlopig thuis. Hij kan wel naar de Holiday Care maar zo is het prima, misschien dat ik over een week anders roep.
Ben weer begonnen met sporten in de sportschool. Ik had 8 weken niets gedaan door allerlei omstandigheden. Bezoek, niet lekker enz maar nu moest het er toch weer van komen. Viel me mee hoe snel je het weer oppakt maar ik heb wel gemerkt dat de conditie weer tot het nul punt is gedaald. Ik weet niet of dit komt omdat ik geen epo meer spuit maar dat zal de toekomst uitwijzen. Dus voorlopig geen geprik meer voor mij.
Over prikken gesproken. Onze katten, ja ze leven nog steeds, waren weer aan de beurt voor hun jaarlijks check-up dus Bo en ik richting dierenarts. Alles ok, dus we kunnen weer een jaartje verder. Zaterdag zijn ze 9 jaar geworden.
Naast wat koffie drinken met vriendinnen is ook het kastje voor de baby-kamer bezorgd. Helaas nog steeds geen nieuws. Corrie onze mmw is onbereikbaar maar de aanhouder wint. Ik blijf bellen en het antwoordapparaat inspreken.
Donderdag was hier een vrije dag. Womensday. Bij Brechtje lekker geborreld en die vertelde het grote nieuws dat ze weer een kindje verwachten. Hartstikke leuk.
Verder heerlijk gegolfd, verjaardag van Alexander, Simba en Teiger waren jarig en Fam vanBrouwershaven kwam eten.
Zondag een babyshower van Annemieke. Die mag half september bevallen dus de laatste loodjes. Allemaal babies, hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt.

1 opmerking:

riet zei

he har een zwemvliesje aan je voetje .
onze bo op een paardje ik moet aan het lied denken anton met de bok die wol eens reeden leren toen had e nog geen peerd toen kon e dat nich leren enz enz lachen leuke foto
liefs moedel