dinsdag 28 augustus 2007

Dinsdag 28 augustus 2007

Het lijkt of de hele week in het teken heeft gestaan van ongelukken enz. Nadat Harrie dus te horen heeft gehad dat zijn enkel gebroken was ben ik ook geblesseerd geraakt aan mijn enkel. Dus liepen Harrie en ik op krukken. Niet echt handig maar het is niet anders. Ik ben erg ongelukkig uit de golfkar gevallen, tja golfen blijft een gevaarlijke sport. Direct naar het ziekenhuis gegaan om foto's te maken en daar was dezelfde arts als die Harrie had geholpen dus ze vonden me allemaal erg solidair naar mijn man toe. Nou liever op een andere manier maar goed. Na een paar dagen kon ik alweer zonder krukken en op dit moment nu ik dit schrijf is mijn enkel alleen nog wat blauw, maar ik kan er alweer op lopen. Alleen de koppeling indrukken van de auto lukt nog niet dus ik rij voorlopig in Harrie zijn auto die daar helemaal niets mee kan.
Uiteindelijk bleek afgelopen vrijdag dat de enkel niet gebroken was toen Harrie op controle was. Hij heeft wel de goede behandeling gehad en is misschien wat eerder van de ellende af. Met dat ik dit schrijf krijg ik een telefoontje van Harrie dat hij een trombose been heeft, ook dat nog. Wordt waarschijnlijk opgenomen maar dat horen jullie nog...
De gehele week niets bijzonders gedaan. Bo en ik moesten naar de tandarts en dat vond Bo erg spannend. De tandarts was erg tevreden over zijn tandjes alleen moet meneer wel eens gaan stoppen met duimen. Bo heeft beloofd als hij 4 jaar wordt dat hij stopt mits hij een game-boy krijgt, ja hallo wie bepaald dat?
Wederom naar de Riversands en volgende week dinsdag komen we op tv. Ik zal de dvd opvragen dus mocht iemand ooit belangstelling hebben.. Weer paardgereden en dat was erg leuk.
Woensdag gespeeld met Tom, Tom , Mats en Lisa. Altijd leuk om de kindjes samen te zien spelen en moeders lekker in het zonnetje met een cafe laute. Wat is het leven toch heerlijk.
Donderdag dus gebleseerd geraakt en daarna niet veel meer gedaan. Vrijdagavond werd de familie prak opgehaald om bij de pizzaria te eten. Zaterdag verjaardag van Nicolette en zondag geluncht bij de fam Keltjens thuis. Een gezellig weekend dus, niet wetend wat ons te wachten stond...

1 opmerking:

Familie Gross-Schmeets zei

Misschien toch maar stoppen met golf? Hihi..., schijnt voor jullie niet de juiste sport te zijn. Nee effe serieus, het is natuurlijk wel heel lastig als je alle twee niet echt mobiel bent.

groetjes
Astrid
PS Ik wil jullie tv debuut heel graag zien!