dinsdag 9 oktober 2007

Dinsdag 9 oktober 2007

Nou daar zit ik dan weer helemaal alleen in mijn uppie. Chantal en oma zijn weer weg, Harrie is voor zijn werk de hele week in Cannes en Monnaco, Bo zit op school en de regen valt nog steeds met bakken uit de lucht.
Het was erg gezellig en ik zal nog lang nagenieten van het bezoek, want het is toch bijzonder dat je oma helemaal naar Zuid-Afrika afreist om bij mij te zijn.
Vorige week dinsdag hebben we nog wat souveniers gekocht en 's middags had Bo weer zijn paardrijles. Chantie was zeer onder de indruk van haar kleine neefje en die vindt het steeds leuker mits zijn vriendjes Tom en Maarten ook gaan. Nu hebben de 3 mannen samen les en dat is een groot succes.
Woensdag mijn laatse golfles gehad en daarna was de Nederlandse koffiemorgen bij Nicolette. Was erg gezellig en bijgekletst met de dames en de nieuwe dames leren kennen. 'S middags voor het eerst naar de fotocursus geweest. Ik ga nu 6 weken achterelkaar iedere woensdag naar de fotocursus samen met Nienke en de beide Eline's en een Duitse dame Lisa. We hebben al jaren een onwijs mooie camera en die maakt prima foto's maar echt verstand heb ik er niet van. Nu leren we alles omtrent lichtinval, snelheid van het licht, grote van de lens enz. Na 1 avond kwam ik al achter dingen die ik totaal niet wist en sommige knopjes op mijn toestel had ik al wel eens gezien maar waar ze voor diende? In ieder geval een leuke avond en op naar de volgende les. Nog wel even huiswerk maken...
Donderdag zijn we 's ochtends naar de Organic Market geweest. Dat is een lokaal marktje met allerlei prulletjes en natuurlijk organic voedsel. Gezellig rondgelopen en oma heeft weer het een en ander ingeslagen en heerlijk in het zonnetje gezeten. (ja de zon scheen) ' S middags nadat Bo weer uit school was naar de vogelshow geweest en ook dat blijft leuk.
Vrijdagmorgen naar het welbekende leeuwenpark. We hadden net alles afgerond, de tour, leeuwtjes aaien en de giraffen voeren toen het weer begon te regenen. Dan maar even gezellig aan de koffie en zoals oma wenst, een gebakje erbij. 'S avonds verjaardag van Margot en Arnold.
Zaterdag naar Sandton City geweest. Dit is een enorm overdekt winkelcentrum en is gezellig omdat er ook veel restaurantjes zijn. Ons daar de hele dag vermaakt en's avonds vertrok Harrie richting Cannes. Nadat Harrie vertrokken was begon het enorm te regenen, en het onweerde niet meer normaal. Zo erg heb ik het hier nog niet meegemaakt. Bo sliep overal doorheen.
Zondag de laatste dag voor oma en Chantal. Lekker weer in de zon gezeten en rustig aangedaan. Om 20:30 hen naar het vliegveld gebracht en toen begon voor mij weer het "normale leventje".
Maandag Bo naar school gebracht en weer eens naar de sportschool. Bij mijn pianolerares langsgeweest en woensdag is dan de grote dag. Mijn eerste pianoles. Nog wat andere rommeldingen gedaan. Wenslijstje ingevoerd voor de Riversands School, ketting gemaakt voor Nicolette en Margot. Genoeg dus te doen ik hoef me niet te vervelen en wel even lekker zo alleen.....

Geen opmerkingen: