woensdag 14 november 2007

woensdag 14 november 2007

Weer een week voorbij, wat vliegt de tijd. Klinkt erg truttig maar het is gewoon de waarheid.
Vorige week woensdagavond mijn laatste cursus fotografie gehad. En even voor de goede orde, de foto's op de blog zijn gewoon met een digitaal teostelletje gemaakt dus niet met de "echte" camera. Die foto's komen nog wel een keer. Erg leuke cursus en misschien ga ik in het nieuwe jaar nog wel de cursus volgen voor wild fotografie. Lijkt me ook erg interessant.
Donderdagochtend kookles gehad. Deze keer was het onderwerp Mezze. Kleine hapjes uit Griekenland, Turkije enz. Een erg leuke les en heerlijk gegeten.
Vrijdag kwam het Sint-comitee bij mij thuis en we hebben de laatste puntjes op de i gezet. Nu kan de brief eruit en kunnen we ons richten op het echte Sintfeest. Bo kijkt er al enorm naar uit, alhoewel hij de kerstman die hier al overal aanwezig is, vergelijkt met Sinterklaas maar als het Sinterklaas journaal straks op de tv verschijnt ziet hij vast het verschil.
's Middags bij Judith poffertjes gegeten en 's avonds kwamen Patrick en Marianne eten. 2 Belgische vrienden van ons. Ik had Indisch gekookt en het was een groot succes.
Zaterdagochtend had Bo een feestje van een meisje uit zijn klas en 's middags waren we uitgenodigd bij een Indische familie om Davali te vieren. Dit is oud en nieuw voor Hindoestaanse mensen. Erg gezellig en er was vuurwerk omdat het het feest van het licht was. Later die avond hadden we nog een ander feest. Lydie een Nederlandse vriendin werd 40 dus daar was een night in white satin georganiseerd. Iedereen in het wit, onwijs leuk en goed georganiseerd. Was wel blij toen ik die avond in mijn bedje lag.
Zondagochtend de verjaardag van Claire. Gezellig daar gezeten tot een uurtje of 2 en toen zijn we naar huis gegaan. Bo heeft het zwemmen in de gaten en wil niets liever dan met Harrie zwemmen. Bo is erg trots dat hij nu kan "zwemmen" en ik geloof zijn papa en mama nog meer. Eindelijk is hij niet meer bang om alleen te zwemmen en hoeft Harrie niet meer zijn handje vast te houden. Ons mannetje wordt groot!
Harrie moest aan het einde van de middag naar de studio's want het is de finale van Big brother. Het was een groot succes dus Harrie heeft die taak prima volbracht.
Maandagochtend met een stel meiden richting Krugersdorp om kleding uit te zoeken voor het Saturday Night fever feest van as Zaterdag. Een feest in het teken van Saturday night fever. De kookclub organiseert jaarlijks een feest en alle opbrengsten gaan naar een goed doel. Je kunt bieden op prijzen en er is een verloting. Dus kijk volgende week op de website hoe de familie verkleed is gegaan.
Dinsdag is Bo op schoolreis gegaan naar de vogelshow en ben ik met Margot en Nicolette meegeweest naar de Swarosvski dealer. 's Middags weer paardrijden en's avonds Oege op bezoek. We hebben heerlijk tot 2200uur buiten gezeten. Ik vind het heerlijk dat dat nu weer kan.
Nog een paar dagen en dan komen pa en ma weer, kan me er helemaal op verheugen.

2 opmerkingen:

Claukie zei

He die Do,

Tjonge die weken vliegen ook voorbij bij jou, druk,druk, druk...
Vind het nog altijd heel leuk om je, het zei op afstand, te volgen.
Heb afgelopen zondag erg aan je moeten denken. We waren even 'buurten' in het VU.
Veel nieuwe gezichten...maar voelde weer als vanouds hoor om daar te lopen...
Hoop je snel te spreken...

dikke knuffel van Claudia

linda zei

Hoi do, ook ik ben weer een beetje bij gelezen in jullie leven druk druk, leuk om te lezen. Nog leuker om jullie weer te zien met "derde kerstdag diner"
alvast fijne dag met Bo`s verjaardag.
Heel veel groetjes linda