donderdag 1 november 2007

Donderdag 1 november 2007

Sorry allemaal dat ik wat later schrijf dan normaal maar ik heb het gewoon erg druk. Nauwelijks tijd om achter de computer te zitten maar nu even een gaatje maar moet zo weer weg met Bo, spellen met Mats en de 2 Tommen....
Vorige week woensdag was er de gehele dag geen water, in ieder geval dat was het bericht maar aangezien wij boven de waterput wonen en dus de reserve onder ons huis hebben hadden we geluk. Kon gewoon lekker naar de pedicure, wat een verwennerij. 'S middags weer pianoles. Ging erg goed en de lerares vond dat ik ook mijn best gedaan had. Ga nu proberen een liedje te schrijven en natuurlijk alles in de juiste noten. Heb nu 3 weken de tijd omdat zij op vakantie is, dus een hele uitdaging. 'S avonds onze 4e fotocursus en de foto's van vorige week werden besproken. Er zaten hele professionele foto's bij, mensen die heel fanatiek op zoek zijn gegaan naar de beste plekjes, maar goed wel leuk om te zien.
Donderdagochtend had ik eindlijk na 3 weken de golfclubs in mijn hand en ik merkte meteen dat ik 3 weken niets gedaan had. De eerste 3 holes verschrikkelijk maar uiteindelijk had ik het weer onder de knie en ging het weer wat beter maar moet nog veel oefenen hoor. Aan het eind van de dag mijn eerste kerstparty...Ja ze zijn er vroeg bij dit jaar. Het was van Hospitality, je weet wel van dat testen. Ik ging samen met Nienke en toen we aankwamen was de gehele tuin versiert met allerlei kerstverlichting enz, verschrikkelijk alhoewel Bo het prachtig had gevonden. Daarna een dinner in de tent.
Vrijdagavond hadden we een verjaardag van Eric. Een belgische man van 41 die onwijs gaaf kan schilderen. Het was erg gezellig en om 0030 lagen we in ons bedje.
Zaterdag werd hier halloween gevierd. Om 1700uur hadden we bij Anita afgesproken en alle kindjes waren verkleed. Bo was als piraat en zelfs ik had een spinnencape om. Harrie en de andere vaders reden op de golfkar rond om overal om snoep te vragen en Bo vond dat geweldig. Wij bleven achter met de wijn en dat smaakte prima.
Zondag bij Margot gebraaid omdat de mannen eerst 18 holes gingen lopen. Daarna gezellig bij elkaar gezeten dus een heerlijk weekend.
Maandagochtend weer een kookles. Deze keer gingen we Indisch koken. Was erg lekker en zo'n succes dat ik het 's avonds voor Harrie heb klaargemaakt. Ook hij vond het heerlijk. 'S middags met Bo toch maar even naar de dokter ivm wel-geen koorts en snotneus. Was gelukkig niets ernstig nu wat extra sprayen want oortjes zien er dreigend uit en in een oorontsteking hebben we geen zin.
Dinsdag weer naar de Riversands school. 'S middags paardrijden en 's avonds met wat meiden uiteten bij Orient. Een Aziatisch restaurant. Onwijs lekker en erg gezellig.
Gisteren voor hospitality de bioscoop getest. Mittah meegenomen die helemaal door het dolle was dat ze meegenomen werd naar de bioscoop. We hebben death at a funeral gezien. Grappige film maar niet bijzonder. Alles kunnen testen dus nu erg druk met rapporten schrijven en dat moet voor zaterdag klaar. Hierna met bo en harrie geluncht bij Chef in motion.'s Avonds de 5e fotocursus, gehad over composities wat wel erg interessant was. Huiswerk opgekregen want zondag gaan ze vroeg op pad, maar ik kan niet mee omdat Harrie morgen met de kookclub naar CapeTown gaat. Dus Bo en ik zijn het weekend weer alleen en dan is het voorlopig wel even genoeg geweest. Nog 2 weken en dan komen mijn ouders alweer gezellig!!!!

Geen opmerkingen: