woensdag 11 juli 2007

Woensdag 11 juli 2007

Toch maar wat eerder reageren. Heb ontzettend veel reacties gekregen van mensen die ik al een tijd niet heb gesproken en toch wel miste. Doel dus al geslaagd. Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Deze week een nieuw bed gekocht voor Bo aangezien meneer heeft besloten dat zijn oude bed toch wel erg klein is en voor babies. Hij past er nog prima in maar goed. Een mooi wit bed met extra lade en tzt kan ik er een stapelbed van maken maar voorlopig wel even ok zo. Wel een goede reden om nieuw beddegoed te kopen wat ik geen straf vind. Morgenmiddag wordt het bezorgd. Zal daarna snel een foto plaatsen.
Ook druk aan de slag met de babykamer. Veel mensen vroegen hoe dat nu zat. Wij wachten inmiddels zins januari op een brusje voor Bo. Het kan ip iedere dag komen maar ze (maatschappelijk werkster) had al voorspelt dat dit wat langer duurt dan normaal. Ze zoeken een kindje wat qua uiterlijk op Bo lijkt en die zijn natuurlijk niet voorhanden. Ik heb elke maand wel contact met haar maar tot nu toe negatief. Vorige week zei ze echter dat ze hard aan het zoeken is en we geduld moesten hebben. Ik kreeg een beetje het gevoel dat er iets aan te komen zit en opeens heb ik het op mijn heupen. Alles moet nu gedaan worden vandaar de babykamer opnieuw geverfd en morgen ga ik die helemaal uitsoppen en inrichten en nee ik doe het zelf en niet Mittah!
Ook de foto van het kamertje stuur ik als het klaar is en als ik meer nieuws heb ook.
Morgenavond gaan we met 7 stellen naar het theater. Het is een soort hal waar je tafels kan boeken. drinken bestel je daar maar eten neem je mee. Sushi in dit geval. Er is een voorstelling genaamd "Tonight is the night" en er treden artiesten op die allerlei repertoire zingen van Robbie williams tot abba.
Erg gezellig dus daar horen jullie ook meer over. Voorlopig genoeg nieuws en zondag meer nieuws over Harrie zijn verjaardag.

1 opmerking:

Familie Gross-Schmeets zei

Ik hoop dat je voorgevoel juist is, en dat het nu snel gaat.....
Geduld is een schone zaak, maar geduld hebben jullie nu wel genoeg bewezen, toch?
Ben benieuwd.......
liefs
Astrid