zondag 15 juli 2007

Zondag 15 juli 2007

Zondag 15 juli 2007

Zo Bo die ligt in bed en even snel vertellen van de afgelopen dagen. Gisteren Harrie zijn 37e verjaardag gevierd en dat was weer een enorm feest. 40 volwassenen en 25 kids. Ja we wilden het klein houden. Het was erg gezellig en we hadden prachtig weer. Als hoogtepunt heeft Harrie een flipperkast gekregen en dat was wel een van zijn stille wensen. Hij had geen idee. Je had zijn gezicht moeten zien toen de blinddoek afging, erg lief. Een geslaagde verjaardag, morgen het huis maar eens flink onder handen laten nemen want het is een puinhoop, maar goed.
Bo slaapt inmiddels in zijn nieuwe grote bed en is enorm trots. Hij heeft al die nachten prima geslapen en is er niet uitgerold. Zelfs nu hij een beetje ziek is blijft hij mooi liggen en beschouwd zijn bed als zijn bezit.
Afgelopen donderdag zijn we met een stel naar het theater geweest. Drinken bestel je daar en eten neem je mee. Er was sushi geregeld dus dat kwam goed uit. De hele avond stond in het teken van mannelijke zangers en dus veel meezingers. Veel staan dansen wat me toch wat blauwe plekken heeft opgeleverd. Maar ja alles voor een goed doel.
Even wat mijn gezondheid betreft, het gaat dus goed. plaatjes blijven laag, vandaar die blauwe plekken, en 2 weken geleden een mri gehad van mijn hoofd en nek omdat ik wat tinteling had in rechter arm-been en zwarte vlekken zag. Gelukkig niets te zien, 's middags dus die longontsteking dus of dat mee te maken heeft gehad? In ieder geval is alles onderzocht ondanks ik wel weer 2 dagen in de stress zat, want ze zullen nu opeens maar wat vinden. Je houdt er rekening mee maar wil er toch niet aan, maar goed. We gaan weer verder en er ligt een nieuwe week voor ons. Tot nu toe niet veel bijzonders maar dat kan hier zomaar gebeuren.
Dag allemaal, tot snel.

2 opmerkingen:

riet zei

he wat leuk een flipperkast,zal Bo ook leuk vinden.Hier is het erg warm en in het westen is het noodweer,maar het is hier al weer koeler aan het worden ineens te warm maar ja nederland he.
ik spreek je wel weer
xxxxx moedel

wilm@ zei

Hallo Allemaal!!
Ik heb de kids net aan de telefoon gehad vanuit Italie en ik heb ze gezegd dat jij geld had over gemaakt voor hen, ze waren er heel blij mee. Ze schrijven je wel als ze weer terug zijn. Miranda mag nog niet terug vliegen haar inr was nu 5.9 ligt nu aan infuus en morgen kijken ze weer.
Hopelijk knap jij ook weer snel op.

xxxWilm@