zondag 22 juli 2007

Zondag 22 Juli 2007

Zo weer een week voorbij. Afgelopen week begon goed met Bo ziek en Do ziek. Leek erop dat mijn longen weer een virusje hadden opgelopen en ook Bo zijn neus hield het niet droog maar nu eindelijk denk ik dat het weer onder controle is alhoewel ik nog aan de medicijnen zit en morgen nog een keer fysio heb. Uiteindelijk gaat alles wel een keer over toch?
Vrijdag weer wat actiefs gedaan met Bo en een stel vriendinnen ook met kinders. Zijn naar Josephine en Goggles www.gogglesthegoose.com geweest en het was een leuke voorstelling. Bo vond het erg leuk mn de vogeltjesdans is nu nummer 1 en dus sta ik de hele dag te swingen met mijn armen, kont enz.
Zaterdag naar een expositie geweest van een van de acteurs van Isidingo, uitverkoop in Hydepark, aleen wat voor Bo gescoord en lunchen in Palazzo. Daar nieuwe mensen leren kennen die hier net 2 maanden wonen. Zij komen ui Belgie, maar zijn Turks, nou ja van vele culturen thuis. Bo en dat meisje hadden de grootse lol samen. 'S avonds uitgenodigd bij de Fam Veraart die weer terug is van 7 weken vakantie en we hebben gebraaid samen met vrienden van hen uit Nederland. Het was weer ouderwets gezellig.
Vanmorgen met Martijn Judith, Floor, Trust en Mels naar de kartbaan en daarna even ergens lunchen. De mannen zijn nu even golfen dus ons weekend was weer aardig gevuld en overdag is het weer zalig dus lekker bijbruinen en genieten van dit geweldige leven.

2 opmerkingen:

riet zei

leuk om weer iets te lezen ga zo door.liefs mam

wilm@ zei

Hoi Do en Co
Ik heb net de KIds aan de telefoon gehad vanuit italie en heb ze gezegd dat jij geld had overgemaakt op mijn rekening voor hen, ze waren er heel blij mee en ze schrijven je wel als ze terug zijn . Miran mag nog niet terug vliegen, haar inr was vanmorgen 5.9 ligt nu aan infuus en prikken morgenvroeg weer . Jij ook snel weer op knappen hoor.

xxx Wilm@