zondag 8 juli 2007

Zondag 8 juli 2007

Gisteren naar het feestje van trent geweest , een jongetje uit de klas van Bo. Het was bij www.earthkids.co.za en het was geweldig. de kinderen hebben heerlijk gespeeld en moeders zat aan de champagne. Als partypack kreeg Bo een zwaard (waar zijn de snoepzakjes gebleven?) waar hij enorm blij mee was. We moesten snel naar huis want we zouden met Martijn en Judith (nederlandse vrienden van ons die altijd in Munchen hebben gewoond) naar een concert gaan. het bleek om het live earth concert te gaan wat in meerdere landen tegelijk zou worden uitgezonden. We waren daar om 1800uur. Er waren weinig bekende artiesten en na 6 uur staan was UB40 nog niet geweest dus vond ik het wel best. We hebben Bo weer opgepikt die bij andere vrienden van ons Monique en Harm bleef slapen. dat was erg goed gegaan. Dit was de eerste keer en ik was enorm trots op mijn ventje.
Straks gaan de mannen golfen en aangezien ik nog niet helemaal hersteld ben van mijn longontsteking ga ik wel de braai regelen die we na afloop houden. Weer een heerlijk weekend.

2 opmerkingen:

ferry zei

Hoi Do,
Zoals je wellcht weet heb ik al gereageerd via hotmail.
Liefs (o)pa

Familie Gross-Schmeets zei

Hey, leuk zo'n blog!!! Pas maar op dat het geen verslaving wordt ;-)
( ik weet er alles van)
Zal in elk geval regelmatig meelezen :-)

Astrid